23 Mayıs 2013 Perşembe

İş yerimden fotoğraflar


10 gündür yoğun bir iş temposuyla geçiyor günler. işe başlamamın 1. haftasında mağaza sorumlusu oldum. Projelerin yoğunluğu yanısıra mağaza düzeni ve disiplini, çalışanların sorumluluğu gibi bir çok konu ile de uğraşmaktayım. sabah 7:30, akşam 22:00 yorgunluk hat safhada ama herşey yoluna girecek inşallah. Yarın 2 projem uygulamaya giriyor. İnşallah yaşam alanlarını güzelleştirdiğim müşterilerim mutlu olur. Projelerimden de yayınlar yapacağım. Bugünlük 2 fotoğraf ama mağazamızın tamamındaki tasarımları paylaşacağım.

İşe girdiğimden beri 4 kilo verdim artık üzerimde şalvar gibi durur oldu pantolonlar. ilk fırsatta alışveriş yapmalıyım. Geçen akşam yarım saatliğine bir iki mağazaya baktım. Batik te çok şık bir etek denedim. s beden bile olmadı inanamıyorum. xs yokmuş vazgeçtim çıktım. fotoğrafta kilolu çıkmışım sanki yakından görenler çok zayıf olduğumu söylüyor ki 60 kiloya indim resmen. yarın yeni bir foto eklerim.

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

hayırlı olsun canım. mutfaklar çok şık görünüyor. zaten ben de fotoğrafları görür görmez çok zayıflamışsın diyecektim. bence şu anda gayet iyisin.

Unknown dedi ki...

harika görünüyorsun.yeni işinde başarıların daim olsun.biz hala evdeki yenilikleri bekler durumdayız haberin olsun;)sevgiler...