26 Ağustos 2013 Pazartesi

Leopar Desenli Maksi Etek...


Penye kumaşın bu kadar kolay dikildiğini bilmezdim. Yeni makinem sağolsun. Dün akşam bir fırsatını bularak yeni kumaşlarımı dikmeye başladım. İlk olarak leopar desenli penye kumaşımla planlamış olduğum maksi eteği diktim. Toplamda 45 dakika sürdü. Makineyi inceleye inceleye:))) Sonuç çok hoşuma gitti. Dikişleri daha itinalı ve özenerek diktim. Eteğin beline lastik geçirdim. Hamile halimle en rahatı bu sanırım.
Model Ocak/ 2013 116 nolu etek.
Modelleri kumaşı çok parçalamayacak şekilde belirlemeye çalışıyorum doğumdan sonra eski kiloma döndüğümde değerlendirmeyi istiyorum. Doğumdan sonra 36 bedene geri dönmeyi şimdiden kafama koydum. Doğumdan sonra 7. ayda incecik olacağım. Kafama şimdiden kodluyorum:))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

canım resimlere ayrı sayfada aç deyince daha büyük olsun lütfen gözükmüyor bişe minacık benim laptop göremiyom bişe

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş canım, güle güle giy :))

arch.fikriye dedi ki...

Antigone: çok sağol canım.

Melisa : başka bir bilgisayardan falan denedim bir sorun yok..