28 Kasım 2012 Çarşamba

Ev Dekorasyonu 2

Ev dekorasyonumun devamı niteliğinde. Fotoğraflar oturma odasına aittir. İlk fotoğrafta güney cephedeki balkon kapısı ve pencere duvarda dahil olmak üzere yıkılıp 50 cm dışarı doğru uzatarak boydan boya sürme kapı yapılmıştır.




eski hali

Aşağıdaki fotoğraflarda oturma odası için yapmış olduğum tasarım bulunmaktadır. Tv köşesini daha önce altında bir sehpa ile desteklenmişti. Ben tv için gizli niş yaptım. Aksesuarlar içinde yerler odada aksesuar için ortalıkta kalabalık oluşturmasın istedim. Fotoğrafta yapılan sürme kapının sol tarafına paris manzaralı tek boy duvar kağıdı çevresi gri tonlarında boyandı. Duvar kağıdı aynı zamanda tablo görüntüsünü verebilmek için çerçeve yaptım. Üzerinede tablo aydınlatması astım.





tv niş, nişin yan duvarıda gümüş görünümlü duvar kağıdı kaplandı (yukarıda)

 balkona açılan büyük sürme kapı

Hiç yorum yok: