24 Aralık 2012 Pazartesi

Asimetrik Tunik

Merhaba,
Acele bacı ben dün kumaşı biçtim diktim bugünde giydim. Daha önceki yayınımda bu kumaştan elbise dikmeyi planladığımı söylemiştim ama ani bir kararla elbiseden ziyade bu şekilde bir tuniğin benim için daha kullanışlı olacağına karar verdim ve bir günde diktim. Nasılmı?Gelin bana sorun evi işi, yemek, eş, çocuk derken her fırsatı değerlendirerek bitirdim.İşte;
Bluz kalıbı kullanarak sadece çan olacak şekilde genişlettim boyunu kendime göre ölçülendirip biçtim ama siz bana sorun ay acaba nasıl oldu doğrumu kestim. Birde aksilik kumaş dökümlü en ufak dokunmamda kayıyor. Dikişide bir okadar kolay oldu.Yakasını sıfır yaka yaptım farklı yakalıkları takarak kullanma şansım olsun diye. Çok mutlu oldum. Çocuklar gibi sevinçliydim.Bu sevinçle çıkan pozlar güzel olunca olduğu gibi yayınlamak istedim.
see you...

Hiç yorum yok: