26 Aralık 2012 Çarşamba

Kilo Kontrolü

Merhaba,
Uzun zamandır tartılmamıştım. Bugün tartıldım 1,5 ayda 11 kilo vermiş durumdayım. kıyafetlerimden ve çevremdekilerin tepkisinden belliydi ama tartıda görünce çok sevindim. diyete başlamadan önceki halim ve bugün çektiğim fotoğraflarda fark ortada sizce?

Bu değişimde saçımın rengide zıt. koyu renk daha iyi hissetmemi sağlıyor. Değişimde saç rengimin etkisi çok büyük. Diyette aç kalmadan sadece un, tuz ve şekeri hayatımdan çıkararak başardım. Yemekte çok az yağ. Tabii hamsi  ve istavriti kızartarak yedim dayanamam balığa. Mangal bizde meşhurdur hiç dayanamam yedim. Hatay hurması hergün 1 adet, nar 1 adet, kuru incir, kuru kayısı (şeker isteğinde) peynir (tuz gereksiminde) , 1 kase yoğurt mutlaka, sebze yemekleri küçük porsiyon, bakliyatı mutlaka tüketirim (mercimek yemeği, nohut yahnisi vb. ) , meyve mutlaka  falan filan.
Bence diyet kişinin vücut gereksinimlerini kendisinin belirleyebileceği bir yeme alışkanlığı aslında diyet değil sağlıklı beslenme demek istiyorum. Kısacası isteyince başarıyor insan...
see you...
NOT: siyah eteğimi kendim diktim ilk emeğim diyebilirim. ilk diktiğimden sonra şimdi yanlardan daraltmam gerekiyor tabii.

Hiç yorum yok: