24 Eylül 2013 Salı

20w+1d hamilelik haftası ve dertleşme




Dün aldığım 3'lü test sonuçlarım temiz çıktı çok şükür. 20. hafta içerisinde tetanoz aşısı ve sağlık ocağında bir  takım takip amaçlı testler içinde kan falan verdim. Uzun süre ayakta kaldığım bir gün oldu ve bel ağrısından akşam oturamadım bile.

Kıyafet konusunda yaşadığım sıkıntıya annemin gardırobu şimdilik kurtarıcı oldu. Çeşit çeşit gömleği var. Kendi kıyafetlerimden penye olanlar ile evde idare etsemde dışarı çıkarken ne giyeceğimi şaşırıyorum.

Dün Efe hayatında ilk defa tramboline çıktı. Çok aşırı korkuyor ne zaman götürelim mi desek köşe bucak kaçıyordu. İlk defa kendi istedi. Bende bu ilk anı fotolamak istedim. Efe bu aralar aşırı derecede ilgi manyağı olmuş durumda ve bana ilgisi tavan yapmış durumda. Bacak kadar boyu ile okula bırakırken "kendine dikkat et annecim, bugün ne yapacaksın,nereye gideceksin" vs. Bebeği kıskanırmı bilmiyorum ama beni kimseyle paylaşamıyor babasından bile.

Bu arada benim hayaller yine suya gömüldü. İş konusunda bir anlaşamazlık sonucu iş yeri açmaktan vazgeçtik ve şuanda tadilatı devam eden görümcemin evi yüzünden baya yıpranmış ve morali bozuk durumdayım. Çok aşırı derecede evhamlı ve sert yapısı yüzünden (ki bende hamilelikten dolayı aşırı hassas bir dönemdeyim) artık kendisine tahammül edemedim. UZak kalmaya çalışıyorum elimden geldiğince yoksa zararı bana olacak. Şu mesleği ne zor şartlarda yaptım anlatamam ama artık bıktım.Kızımda doğduktan sonra daha evcil olabileceğim, çocuklarımla zamanı ayarlayabileceğim bir iş seçmeyi düşünüyorum. Başka planlarım var bakalım.

Bu aralar baya dolu doluyum dokunsalar ağlayacak durumdayım. Bu kadar hassas olmam normal mi bilmiyorum ama zor yani...

Bazen düşünüyorum ben ufacık şeylerle bile çok mutlu olan bir insanım ama neden herzaman bir aksilik oluyor. Tam tersini yapıp daha çok şey mi istemek lazım bilemedim. diyorum ya karmakarışık duygular içindeyim. Eşim sağolsun en büyük destekçim. İşten yorgun bir şekilde geliyor birde benim melenkolik hamile sendromu halim adamcağız ne yapacağını şaşırdı. Birtanem o benim. 

Sabah sabah dertleştim sanki karşımda birileri varmışcasına. Bazen böyle oluyor işte.Sevgiyle kalın.

6 yorum:

suhuba dedi ki...

'benim melenkolik hamile sendromu halim' çok şeker. Herzaman olmuyor bukadarına katlansınlar :)

Unknown dedi ki...

Çok sevindim testin temiz çıkmasına.Sizin ilk bebeğiniz değil bilirsiniz benden daha iyi zaten ama bu aralar oluyor öyle şeyler.Ben de dokununca ağlayacak gibi oluyorum bazen.ama çok ilginç bir şey daha oldu daha hoşgörülü biri oldu.Okulda, eşime karşı daha sabırlı oluyorum.Bugün fark ettim bunu.Okulda çocuklara daha çabuk sinirleniyordum eskiden.belki de karnımdakini üzmemek içindir ,malum yeterince üzüldük.
Kıyafet ise ayrı bir dert bir kumaş bir de kot aldım şimdilik.Üst bedenlerde idare ediyorum şimdilik.

berry dedi ki...

Ah şu hamilelik insana ne kadar aptalca davranış varsa yaptırıyor :-) ama güzel şey yahu :-)

Modavesaire dedi ki...

maşallah, ruh hali hep değişiyo bende de maalesef, allah tamamına erdirsin hepimizin :))

suhuba dedi ki...

Canım biraz daha iyimizin?

arch.fikriye dedi ki...

suhubacım daha iyiyim şükür ama cinsiyet şoku yaşadım işte:))