9 Ekim 2013 Çarşamba

Huzur





Merhabalar sevgili arkadaşlarım,

Yaşın ilerlemesinden midir, yoksa gerçekten ağır bir hamilelikmi geçiriyorum bilemiyorum ama sanki dünyanın yükü üzerimde gibi bir dönem geçiriyorum. Bu buhranların aksine Allah'ıma binşükür harika bir eşe ve dünyalar tatlısı son günlerde çekilmiş fotolarından da belli bir oğlişe sahibim tabii bebişimizide unutmuyoruz.

Heyecan hala mevcut bizde. Hayırlısı ile kızımı kucağıma alsam ne isteyim başka. Şuan 22 hafta 4 günlük bebişim. Cuma günü şeker yüklemesi için hastanenin yolunu tutacağım. İnşallah sorunsuz bir şekilde atlatırım.

Haftasonu canım eşim ile kahve keyfimiz vazgeçilmezlerdendir. Anı olsun diye fotolamak istedim. Bu huzur bize yeter Allah herkese en güzelini nasip etsin. Bir fincan kahve ve sıcak bir gülümseme ile "ellerine sağlık" cümlesi yetiyor gerçekten. İYİKİ VARSINIZ:)))

Bu şirin ev resmine rastladım nette geçenlerde ve aşık oldum. Ya böyle şirin varsın küçük olsun bir eve sahip olmayı çok isterim. Rengarenk çiçekleri, aşkımla kahvemizi yudumlarken bıcırıklarımında oynayabileceği bir bahçesi olan... Allah herkesin gönlüne göre versin. Zaman insana herşeyi yaşatıyor iyisi ile kötüsü ile tam umudu yitirirken birden herşey çok güzel oluyor. Bir dönem hamileliğinde verdiği stresten dolayı melankolik halimi üzerimden atmaya ve artık birşeyler yapma zamanı dedim bugün kendime. Verilen ama gerçekleşemeyen vaatlere artık doyduğum için en yakınımda olsa artık beklentisiz olmayı öğrendim. Kısmet bakalım daha nasıl günler göreceğiz.


Kızlar paylaşımlarınızı gördükçe nasıl hevesleniyorum. Hadi diyorum sonra bir bakmışım uyuma modundayım:))) İçim gidiyor yaa... bende birşeylerle uğraşmalıyım. Desenize tutanmı var? Haklısınız:)))


Eveeet bende şöyle kendimi unutturmama adına bir merhaba dedim ve şimdide kaçıyorum. Herkese mutlu günler diliyorum...

2 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

maşallah oğluna
sen de şimdi yat sonra nasıl olsa olmuyor boş ver hobiler her zaman olur ama insan kaç kere hamile oluyor ki:)

suhuba dedi ki...

Oğlan pek karizma :) Kızında öyle olacak. Kucağına alınca depresif mepresip hepsi uçacak. Keyfini çıkar karnına dokunması içinde olması süper :)