21 Mart 2013 Perşembe

Daraltılmış İspanyol paça jean ile kombin

Dolapta daralmayı bekleyen kıyafetleri daraltmaya geçen yıl Adl'den aldığım İspanyol paça jeanimle başladım. Dün sabah üzerime giydiğimde aynen böyle şalvar gibiydi. Aldım elime oturdum makinenin başına, önce 2 parmak içe aldım yok olmadı hala bol sonra iç kısmından 2 santim aldım olmadı sonra dış dikişten 1,5 santim daha içe aldım ve sonunda istediğim gibi oldu. Paçaları bedeni  daraltınca daha bol kaldı ki ben çok severim bu tarz pantolonları:))


Veee kombinim:))
Gömlek annemin renkleri çok hoşuma gidince benim dolaba transfer ettim.
Bu yılın modası ki bana göre favori parça bu jean, kullanımı çok rahat.

KAhverengi ve lacivertin uyumuna oldum olası bayılırım. Sizce nasıl olmuş.

Bu resimde bulanık ama poz hoşuma gitti:)))
Şu hali bir komikti eşim bile çok güldü. "hatun sana 2 pantolon çıkar bu haliyle" dedi ve güldü.
Dolap bekleyeceğine hem daraltmak için para vermedim hemde dolapta bekletmeden giymiş oldum. Bir kurtarıcı parça daha...

Trençkotlar bu yılın modası, sağolsun teyzoşum bende bir kahverengi bir lacivert 2 tanesine sahip oldum. İnanılmaz kullanışlı spor, klasik nasıl isterseniz.
Ben pantolonuma doyamadım. Bugün bir site projesi için görüşmeye oradan üniversiteden arkadaşıma uğrayacağım. Yine pantolonumu bu defa krem rengi gömleğimle kombinleyeceğim. Deri ceket ve portföy ile spor şık bir kombin olur.
Görüşmek dileği ile....


2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

pantolona bayıldım resmen! uzun boylulara çok yakışıyor bu kesimler zaten. sen de artık dal gibi olduğuna göre keyifle giyebilirsin, ellerine sağlık ;))

arch.fikriye dedi ki...

sağol Antigonecim.bende bu modelin hastasıyım.dediğin gibi uzun boylu olunca duruşu başka oluyor.ayağımdaki ayakkabı ile boyum abartısız 1.87 oluyor. zayıflamak özgüvenimi tavan yaptırdı resmen:))))