1 Mart 2013 Cuma

Kombinledim çıktım:)))

Merhabalar,
Bugün böyle yaptım oldu bir kombinle çıktım. Bazen hangi rengi kullansam diye düşünmeden hepsinden birazcık diyorum:)))
Belki 2 renk kullanılan kombinlerde bu renkler kullanışlı ama benim gibi dış görünümde 5 renk birden kullanan varmıdır bilemiyorum.
Ben kendime yakışanı moda trend  takip etmeksizin kullandığımdan bana garip gelmiyor. Sizce nasıl:)))

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşıma didiklenmiş kumaşlara model beğenmek birazda birlikte vakit geçirebilmek için ziyarete gittim. Çok keyifli bir gün geçirdim. Sıcacık muhabbeti ve 40 yıl hatırı olacak güzel kahvesi ile zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık ki saat 5 gibi koşa koşa okula çocukları almaya gittik. Sevgili arkadaşımın çok güzel hayran kaldığım kumaşları var. Modelleri az çok belirledik kısmet olursa önümüzdeki hafta dikmeye başlayacağım.
Modellerde acaba nasıl olur nasıl durur düşüncesi oluşunca kendime dikip sunmayı karar kıldık. Zaten kafamda belirlediğim ortalama 3-4 model var. Bir bluz kalıbından zaten binbir çeşit modeller çıkabileceğinden fazla kalıp kalabalığı yapmaya gerek duymuyorum.
Deri pantolonumun kalıbı çok hoşuma gitti, kalem etek ve çan etek favorilerimden, elbise sıfır yaka, dizde ve kısa kollu olmak şartı ile modelde tamam, ceket olarak Burda mart sayısında sevdiğim modeller var şükür özet olarak böyle.
Pantolon dikmek gözümde büyüyordu çok kolaymış şimdi renk renk dikeceğim bahar aylarına hazırlık olur:)))
Şimdilik kendimden haberler böyle bakalım nelere yapabileceğim haftasonu, malum evdeyim (şükür) 2 gün zaman ayırabilsem bir sürü şey üretilir.
İyi haftasonları hepinize:)))

Hiç yorum yok: