20 Mart 2013 Çarşamba

Kahverengi elbisem ile kombin

Kazayağı desenli kahverengi elbisemi kendim dikmiştim. Maksi kahverengi çizmemle kombinini sunmak istedim. İnce kahverengi kemerle ve deri ceketle kombinledim. Spor  ama şık bir tarz oldu.

dün akşam eşimin iş yerindeydik. Eşim aylık gece denetimlerini yaparken ben ve Efoş fotoğraf çekme telaşındaydık. En aydınlık yerde Efoşumun çektiği kareler, çekebildi bu defa:))))
Eşimin ikramı kahvemi yudumlarken....


Kahverengi bu kış kullandığım favori renk, bahar ayına girmiş olduk daha renkli takılmak lazım:)))
Bu arada eşim arabamızı sattı bugün gitti balkız:((( Yenisini alana kadar yaya kaldık:))) zaten yürüme yanlısı ben araba ile tembelliğimi bitirmiş durumda.
Hayırlısı olsun bakalım ne zaman alınırsa artık.

4 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

kombin çok hoş. güle güle giy :)

arch.fikriye dedi ki...

Antigonecim teşekkür ederim.

senayatilgan dedi ki...

Ço güzel ve şık olmuş, iş kadınlarına yaraşır model :) Sadece keşke makine güzel çekse daha canlı renkler olsa ne güzel olurdu :)

arch.fikriye dedi ki...

Şenaycım beğendiğine çok sevindim sizin kadar hamarat olamasamda gayret ediyorum. evet ya sorma fotoğraf çekmek resmen işkence bizimkiler için ve bulduğum fırsatta bir poz diye yalvarıyorum ancak bu kadar oluyor.eşim zaten asla çekmiyor annem ve Efe elinden geldiği kadar.kendime fotoğrafçı tutacam diyorum deli ediyorlar resmen:))))