11 Temmuz 2013 Perşembe

HAMİLELİĞİN 2. AYI BİTTİ:))


Merhaba,
Uzun zaman oldu bloğuma uğramayalı yoğun iş temposu, sıcak hava ve hamileliğin en zor günleri beni perişan etti tek kelime ile. Halimi görmektesiniz. Mimar dediğin bakımlı olur ben tam tersi biraz heves vardı o da bulantı ile başlayan sabah sıcak hava derken inanın üzerime giydiğim her parça çıldırtıyor resmen.
çok şükür kazasız belasız 2. ay bitti. Bugünlerde doktora gitmeliyim ama iş yoğunluğu çok fazla gidemiyorum.
Bu arada çok hızlı kilo alıyorum. Midem bulansada gözüm hep yiyeceklerde, yeterki ağızdan çıkmasın anında yemek istiyorum. İş yerinde yasak var kimse yemeklerden bahsetmeyecek. Elemanlarım çok anlayışlı ve ilgili hamilelik benden çok onları heyecanlandırıyor. Ben sinirlendim mi "aman ne olur bak bebişi düşün" diyerek sakinleştiriyorlar. Kilo verdiğim dönemde ciddi manada midem küçülmüş. Şimdi yediğim herşey rahatsız ediyor beni. Kilo bile aldım. Vay halime:)))

Hiç yorum yok: