29 Temmuz 2013 Pazartesi

Sayılı Günler...

 Cuma akşamı yazmış olduğum bir mail hala sessizliği korumakta. Son projem bir aksilik çıkmazsa ve üretimden sıkıntı yaşamazsam çarşambaya bitecek ve bende işten ayrılacağım. Çok zor geçecek 2 gün daha. Bir defa şevkim kaçsın mümkün değil adapte olmam. Proje almıyorum ve çizmiyorumda. Diğer mimarlar uğraşsın geldiğinde. Ben gideceğim günü iple çekiyorum.

İstifam ile ilgili maile kimseden ses yok. Bende etkiye tepki sessiz sedasız giderim elbet. Benim emeğimle alınmış büyük bir projeyi adımı anmaksızın yapmak ve ben yaptım diyerek üzerimden prim kazanmak kesinlikle kabul edeceğim bir davranış değil.

Hepsi birer tecrübe kesinlikle. Elbette bende aradığımı bulacağım. Biraz oğluşumla vakit geçirip belki iş olaylarına sıcak bakarım. Belki 2. bebek olduktan uzun bir süre sonra kendi işimi kurarım. Bilemiyorum şuanki yorgunlukla herşey ağır geliyor bana.

Hayırlısı olsun....

Hiç yorum yok: