26 Temmuz 2013 Cuma

HAMİLELİK VE ZOR GÜNLER:(((

Merhaba,
Uzun zaman oldu, herkes gibi bende bloğumu ihmal eder oldum. Aslında yalnız bloğumu değil ailemi, çevremi en başta kendimi.

Bir heves ile başladığım iş yerim şu anda bana çok acı vermekte.. Aradığımı bulamadığım gibi hiç tahmin etmeyeceğim şeylerle karşılaşıyorum maalesef. Neden herkes bir çıkar peşinde, niye kendi işleri ile değilde başkasının ekmeği ile oynamayı seçiyorlar. İşe ilk girdiğimde ön yargılarım beni yanlış kararlar vermeye yöneltti ve acısını çekiyorum. güvendiğim insanların aslında birer hilekar olduğunu görmek ve bunun üstüne müşterilerin işlerini yapmamın yanısıra sanki benide satın almışcasına yaptıkları terbiyesizlikler inanın dama derdirtti artık.

Hamileliğim zor ve kötü geçmekte iş yerindeki huzursuzlukta hat safhada dayanamaz durumdayım. işten ayrılacağım ama ne zaman bilmiyorum. ,

En büyük üzüntümde Efe ile ilgilenememem. Bana çok ihtiyacı var ve ben eve gittiğimde sadece uyumak istiyorum. çok üzülüyor. inanın her sabah işi gücü batsın diyorum. Kuzumun psikolojisi bozulacak ilgiden başka bir isteği yok parasıda batsın.

Mağaza için çok hevesli başladığım uygulama yaşadıklarımdan sonra yaptıklarım haz vermez oldu. Bende durum bundan ibaret. Eserlerimden bir kaç kare.


2 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Canım, işin özel sektör diye böyle düşünme. İş yaşantısı hakikaten zor bir şey. Devlet kurumlarında da birileri çalışır deli gibi, yeri gelir her türlü sorundan sorumlu tutulur, her türlü çözüm ondan beklenir; onunla eşit koşullardaki diğer çoğunluk oturur, kimse onlara bir şey sormaz. Hele de sorumlulukların arttıkça, seninle aynı işyerindeki, belki de aynı branşdaki insanların yaptıklarının çok fazlasını senden isterler. Valla bugün emekliliğim gelse ayrılmayı düşünürüm. Ha, Allah günü geldiğinde de çalışmak zorunda bırakmasın, o ayrı konu. Ne denir, şimdi iki canlısın. Hem evdeki hem karnındaki etkileniyorsa ve paraya acil ihtiyaç yoksa çalışmayı erteleyebilirsin. Ama ne kadar ertelersen ertele, sonuçta okumuşsun, emek vermişsin, çalışmak için nereye dönersen dön, iyi asla koşullarla karşılaşmayacaksın. Bari ara verip sektörden kopma. Senin kendi işini kurmak gibi bir seçeneğin de var. Ama inan bana işveren olmak da çoook ama çok zor bir iş:) Allah kolaylıklar versin.

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Allah bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah...
İşe gelince herşey de bir hayır vardır...
Canım bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm...:))