4 Kasım 2013 Pazartesi

26. hafta ve cinsiyet belirsizliği:)))

Merhabalar,

Merakla beklediğim cuma günü kontrolümden yine sonuçsuz bir şekilde döndüm. 4d ultrason doktoru gayet ilgisiz ve suratsız biriydi. Paranla rezil oluyorsun buna denir işte soru soramıyorsun. Ben cinsiyetini sordum bana cevabı şuydu " bu saate kadar öğrenemedinmi" çıldırmamak elde değil ben nasıl sakin kaldım anlamadım. Makineyi kapatmış gidiyordu ben sorunca böyle dedi ve makineyi açtı karnıma koydu " erkek herhalde" cevap verdi beyefendi lütfen. Bu hastane Adana hastanesi. Sözde özel hastane. Doktorum yıllardır aile doktorumuz öyle olmasa ben devlet hastanesine giderim inanın orada daha insancıl davranıyorlar.

6.5 ay bitti ve ben hala belirsiz bir durum içindeyim canım çok sıkıldı ama takmayacağım kısmet ne ise öyle olsun. Bu perşembe devlet hastanesinden referans ile bir doktor belirledim randevumu aldım ona gideceğim. Hem tanımış olurum hemde sağolsun devletimiz muayene ve ameliyat ücretlerini arttırınca yapacak birşey yok devlet hastanesinde doğum yapacağım. Efe'de devlet hastanesinde doğmuştu. Önemli olan doktorun iyi olması ve ilgisi. Bakalım birde onu deneyeceğiz.

Geçen hafta perşembe günü doğum günümdü, bloğumunda 1. yılı dolmuş durumda ben hiçbir yayın yapmadım artık heyecan kalmamış bende resmen canımla uğraşır durumdayım. Bebeğin konum itibariyle aşağıda olması yürüme ve hareket olanağımı kısıtlıyor. Yürümen lazım diyorlar ama olmuyor biraz yürüdükten sonra karnım taş gibi oluyor ve acayip bir kasılma nefes alamıyorum. Uzun süre oturamıyorum. Göğüs kafesimdeki genişleme, baskı uyku esnasında bile rahatsız ediyor. Sağımdan soluma dönemiyorum. Görünürde kibar bir göbüşüm olduğunu ve boyumun uzun olması avantajı ile çok şişman görünmediğimi söylüyorlar.

Yaşadığım belirsizlik olunca herhangi bir hazırlık yapmadım belki son ayda yaparım. şayet erken doğum riski ile aniden doğuma gitmezsem:))) Efe'de 7 aylıkken gece başlayan sabaha kadar süren bir sancı ile beni 3 gün hastanede yatırmış ve akabinde 20 gün karnımda zor tutmuştuk yani 8 aylıkken doğum yapmıştım. Eğer bu sonraki hamileliklerde etkin bir durum olursa benimkinin eli kulağındadır. Geceleri sancı başladı 10 dakika kadar sürüyor. Gün içerisinde de sancı ve kasılmalar yoğunlaşıyor.

Elimde ufak tefek dikiş işleri ve siparişler var ama ben maalesef uzun süre oturamayınca beklemede hepsi. Ben merakla Nimo'cuğumun doğum haberini bekliyorum. Modavesaire Burcu, Pınar, Funda ve birçok blog arkadaşımın gebelik süreçlerinide ilgi ile takip ediyorum.

Bugün ayrıca 8 yılı geride bırakıyoruz canım eşimle. Evlilik yıldönümü ve doğum günüm yakın tarihler olunca bir arada çıkıyor kutlama. İşte böyle benden ufak bir hatırlatma kendimden daha dolu dolu bir post ile çıkarım inşallah karşınıza sevgilerimle...

6 yorum:

suhuba dedi ki...

Ne sinir bir cevap ya. Helede böyle hassasken

Unknown dedi ki...

:)Canım senin bebişin süprizlerle dolu olacak:) Canını sıkmamaya çalış.Bu arada evlilik yıldönümünüzü de kutlarım.

arch.fikriye dedi ki...

Annemde aynisini soyluyor pinarcim.sabirla bekliyorum.herkese nice uzun mutlu evlilikler nasip etsin.sagol canim guzel temennilerin icin.

arch.fikriye dedi ki...

Ay sorma adamin keci sakalini yolasim geldi.ben bilsem sana sorarmiyim.sabir iste canim ne yapayim.

ANTİGONE dedi ki...

öncelikle doğum günün ve evliik yıldönümünüz kutlu olsun canım. nice sağlıklı, mutlu yıllara. cinsiyet meselesine gelince; kızkardeşim 35 haftalıkken kanama ile acil doğuma girmişti. ikisi de sağ-salim çıktı çok şükür. ama hastaneye gittiğinde hastane çantası bile yoktu. sonuçta önemli olan senin ve bebeğinin sağlıkla kavuşmanız. gerisi teferruat, gider 1 günde alırsın herşeyini. gidemezsen de internet var. herşey gönlünce olsun canım. öpüyorum...

arch.fikriye dedi ki...

Sagol canim.haklisin aslinda kismet sonucta onemli olan saglikla dunyaya gelmesi.cok uzulmustum ama guzel dilekler motive etti.iyiki varsiniz canim.