16 Kasım 2013 Cumartesi

Çin Takvimi Hesaplayan varmı?

Hala netleşemeyen cinsiyet ile beraber ben doktorların herhalde erkek demesine istinaden Efe'nin bebekliğinden kalma kıyafetleri yıkadım ve hazırladım çantamı. Kızlar sizlere garip gelebilir belki ama merakta ediyorum Çin Takvimine bakanlar oldumu hiç. Benim yaş ve ay ile bakınca kız çıkıyor. Çevremde son 1 senede ne kadar doğum yapan arkadaşım varsa hepsi tuttu, annemlerde denedim tuttu benim ilk çocuğumdada tuttu ama bu belirsizlik ve hamileliğin seyrine baktığımda kız belirtisi çok yüksek. Çin takvimide kız diyor bütün hesaplamalar kız diyor ama doktor herhalde erkek diyor ne yapacağımı şaşırdım. İster istemez insan merak ediyor. Sizin deneyimlerinize ihtiyacım var aslında.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende de tuttu çin Takvimi.Kız çıkıyordu .Ama tutmadığını söyleyen arkadaşlarım da oldu.Hayırlısını diliyorum canım senin için.