5 Nisan 2013 Cuma

Efe, Babam ve yine ben....

Bu küçük adam hayatımda başıma gelen en zor ama bir okadar tatlı, en inatçı bir okadarda uysal ve ve ve... Benim bıcırığım. Dünyalara değişmem kuzumu. Bana o kadar düşkünki anlatamam.

Ben öpmek istedim neymiş efendim dudağıma ruj sürmüşüm:)))

Her fırsatta "anne beni öp,sarıl,sev" evdeyken yakama yapışır. Akşama kadar kudur oyna benimle:)))

Evet kızlar bugünde hava bir kapalı bir açık durumunda olunca hadi yağmur yağarsa, hadi güneş çıksa diye tereddüt içinde şort tercihim oldu. Üzerime hırkamı da aldım. ayağıma mini botlarımı.
Tabi evde ailece bir fotoğraf çekme telaşı olunca bende ev telikleri ile sundum size kusura bakmayın oldumu.

Herşey tamam bir de şu kaburluğa çözüm bulsam. Annem fotoğraf çekiyor, babamda ordan" kambur durma"diye laf atıyor. Taktılar kamburluğuma, olmuyor işte dik duramıyorum yoruluyorum resmen.


Efe ailemizin ilk torunu, hal böyle olunca resmen beni geri plana attı:)) Annem, babam ve kardeşim "seni boşver Efe nasıl diye" sorarlar. Dedesi hiç kıyamaz. Bize az kızmazdı ama meslek icabıda çok despot bir yapısı vardır.

Ama her ne olursa olsun bana düşkündür. Bugün "sıpa dal gibi olmuşsun. yeter artık"dedi. Benimlede fotoğraf çekelim dedim. Kıyamaz ya geldi öptü. "Kıskanma sıpa, sen benim tek göz ağrımsın" dedi. Yüzümde güller açtı aşağıdaki gibi:))))

Canlarım benim Allah yokluklarını göstermesin. Babamda 60 yaşlarında ama maşallahı vardır.

2 yorum:

Yelek dedi ki...

Ayyy ne güzel bir görüntü. Allah hiç kimseyi ailesiyle sınamasın. Onlar hep başımızda olsunlar. Uzuuun sağlıklı sıhhatli ömürleri olsun inşallah. Bu kombininizde çok güzel olmuş. İyi günlerde giyin. İnsan zayıflayınca ne çok giyim alternatifleri oluyor değil mi?

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

ne güzel fotoğraflar, baktıkça gülümsedim:) Allah mutluluğunuzu, bu güzel aile tablonuzu daim etsin inşallah. Bol öpücüklü günleeer=)