9 Nisan 2013 Salı

Emek emek dik sonra daralt:(((

İlk katıldığım dikiş etkinliğinde diktiğim elbise hatırlarsanız. Şimdi bu halde 3. resimde eski hali var bir bakın bakalım.

Bu resim bugün çekildi.yanlardan iğneledim fazlalıklara baksanıza.

Yukarıdaki resim 25 ocakta çekildi.


Arkadan iğneledim, daralttım. Baktım böyle bir başka güzel olacak. Eğer becerebilirsem bu formda daraltmayı güzel olacak.

Elbisenin arkasındaki bolluk kuyruk yapılsa yeridir:))

İlk etek deneyimim. İlk yayınlarımda bulabilirsiniz.

Kışlık olanları seneye daraltırım dedim. Kaldırdım.Ruhum hangisine yetecek bilemiyorum. Anneme verdiklerim dışında diktiklerimde dahil 20 parça var sanırım daraltılacak.

3 yorum:

suhuba dedi ki...

Evet bende zayıfladıkça aynı sorunu yaşıyorum. O nedenle bluz dışında birşey dikemiyorum :)

Unknown dedi ki...

elbise çok şık olmuş gerçekten.Daraltınca çok yakışacak.Eline sağlık.

Esma Ünlü dedi ki...

waoooow amma kilo vermişsiniz maaşallah nedir taktik bende kilo sorunu yokta eşimin var :)