3 Nisan 2013 Çarşamba

Kilo vermede Öncesi ve Sonrası

Hep reklamlarda görürüz ve inanamayız "hadi be canım bu kadar zayıflamak mümkünmü" deriz. Ve resimlere şaşkın şaşkın bakarız.
Bende sizinle daha önce 80 kiloya düştüğümde farkın görünmesi için kilo vermeye başlamadan önceki dombili halimi yayınlamıştım.
Dün bir kez daha fotoğrafıma bakınca kendime hala inanamıyorum. Birde halime bakmaz yermişim. Ne oburmuşum ya o gördüğünüz pasta benim yaşgünü pastam 30 ekim 2012 den 4 kişi yedi birer dilim kalan pastayı ben yemiştim. Hiç dayanamazdım özellikle çikolatalı olanlara:)))
Öncesi fotoğrafım bu şekilde yarım dünya halimle. Saçlarımı 2012 nin ilk gününde tütün kahvesine boyatmıştım. Zayıflamaya niyetlendiğimde ilk saçlarımın rengini değiştirdim ve koyu kahveye döndüm.
Bu fotoğrafta üzerimdeki tişört ve ceketi kadeşime, pantolonuda anneme verdim. Üzerimden düşüyorlar resmen.

Eveeettttt buda sonrası fotoğrafım dün çemiştik bir önceki yayınımda daha fazlası var:)))
65 kilo olmuş halimi görmektesiniz. Hedefime ulaştım normalde ama hırs bu ya çıtayı yükselttim şimdi yeni hedefim 60 kilo olmak belki 36 beden olurum:))) şimdi 38 beden çok rahat oluyor. Kendime birşey dikmeye niyetlenemiyorum bitirmeden tekrar daraltmak gerekiyor.
Yine kilo vermeden önceki halim. Yazın son zamanlarında ailece piknik yapıyoruz. Şu kiloya bakın kat kat. Üzerimdeki pantolonu anneme verdim bugün bir fotoğraf çekeyimde ne durumda yayınlayım:)))
Yaz tatilinden dönüşte çekilmiş bir fotoğrafımız. Ne varsa yedim o zaman hiç. Ben bu tiple birde havuzamı girmişim kendime ne kızıyorum var yaaa.

Efe kucağımda aynı küçük bir kurbağa gibi resmen:)))
Özellikle şu fotoğrafıma bakınca çıldırıyorum. Gülüyorum  ozaman ki halime. Burda resmen 40 'lı yaşlardayım sanki. Duba ben:)))
Bu halimde de yarısı gitmiş resmen değilmi? Kilolu halimde birde üzerimde sadece tişört var, dün çektiğim fotoda içimde elbise ve üzerimde trençkot var. Size birde sadece tişört ile bir fotoğrafımı yayınlayım:))))
Yaz aylarıydı şantiyede çalışmanın verdiği zorluklar bir yana ben ona rağmen duba gibiyim gördüğünüz gibi. Arkadaşım şantiyede satış departmanında çalışıyordu. Hala görüşürüz. Yine böyle bir fotoğrafla aradaki farkı sunarım size. Ben onun koruması gibiydim. Geçen gün yanına gitmiştim aslında fotoğraf çekmeyi akıl etmedim.

Bu şirin hanımefendi benim kuzenim teyzemin kızı. Üniversiteye gidiyor demezsiniz çıtı pıtı. Bende yanında zebellah gibi. Neyse Bükem gelsin fotoğrafı tazeleriz. İnanmazsınız şimdi onun annesiyle giydiği kıyafetler bende ufaldım resmen:)))
Evet bol fotoğraflı bu yayın iyi oldu. Bir yandan gülüyorum halime bir yandan da şaşırıyorum. Ben kendimin farkında değilmişim. Hep salaş ve bol giyinmek kurtarıcım oluyordu. Şimdi dar kesim giymek istiyorum hep.
Durumumla alakalı yorumlarınızı ve anılarınızı bekliyorum kızlar. Sevgilerimle

24 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

maaşallah harika zaıflamışsınız hemde....azminizi kutlarım

Adsız dedi ki...

Iste azmin sonucu haeika olmusun onceki halinlede ayni yuzunde ayni twbessum ama simdi gaha ozguvenli gorunuyosun resimlerde bence boyun posun var bu kg gayet iyi yakismis sana dahasi icin yorma kendini.. Optum kocamann

fundaModa dedi ki...

vallahi tebrik ederim.. süpersin. ben hep kilosuna dikkat eden bi insan oldum. yesem alırım ki evlendikten sonra 65 olmuştum. bu hayatımın en yüksek rakamıydı. idealim 57-58 dir çünkü. şuan rejim dönemindeyim. 3 kilo verdim. 62yim. nasıl stresliyim. zor veriyorum çünkü... sen nasıl verdin?? rejim spor?? detaylardan bahsetsen birazcık...

Unknown dedi ki...

canımın içi fıstık gibi olmuşsun :))azmine hayranım....artık bende yürüyüşe başlayacağım.şimdi 64-65 kiloyum bakalım nezaman kilo vermeye başlıycam.kilomuda yazdım özellikle ki kendimi zorlayayım da belki vermeye başlarım utanıp:))

designbyeda dedi ki...

Fikriye Hanım azminize hayran kaldım.en başta sağlığınız için, sonra ruhunuz için harika bir adım atmışsınız.en az 10 yaş gençleşmişsiniz.bu yazınızın bir çok insan için teşvik niteliğinde olmasını umuyorum. sağlıklı mutlu günler :)

X madame dedi ki...

muhteşem bir değişim harikasın...
ama beni endişelendiriyorsun, hala kilolu hissediyorum falan filan diye. kilo sende fobiye dönüşmüş sanki? ne kadar zayıfladığının farkına varamıyorsun :)) kurtul artık bu fobiden bak harikasın. bence daha fazlası kötü olacak, çökmüş gibi hasta gibi görünmek istemezsin dimi...
bak aynaya ve gülümse öpüldün...

arch.fikriye dedi ki...

Huzur moda:çok teşekkür ederim.

Cicileydi: gören gözlerden diyerek şımardığımı itiraf edeyim. herkes şuanda öyle diyor.boyum 1.75 normalde 66 ideal diyor ama ben kendimi sanırım 60 ile mutlu kılacağım.güzel dileklerin için çooook teşekkür ederim.sevgiler:))))

Funda moda: evet Fundacım hem diyet(baya sıkısından) hemde spor.hergün 9 km yürüyorum ayrıca aletli jimnastik,3 beyaz hayatımdan çıktı ve zararlı ne varsa hayatımdan çıktı. baklagil, et grubu,meyve,süt ürünleri ve ceviz,kuru incir,fındık mutlaka enerji versin diye.6. aya girdim hamur işi,pilav,ve aklına gelen kilo yapıcı herşeyi sildim .ben çok inatçıyımdır kafama koyduysam yaparım bu da öyle birşey.evlendiğimde bile 74-75 falandım.liseden beri ilk defa 65 oldum.


arch.fikriye dedi ki...

Zerrincim:bu güzel sözler karşısında inan yüzüm kızardı.o senin güzelliğinden.valla azim edince oluyor eminim üstesinden geleceksin.canım sen yeterki iste kilo bekçin olurum:)))



Edacım: senin kadar zarif olamasamda çabalıyorum işte. aynen dediğin gibi gençleşmişsin diyor herkes. ay mutlu oluyorum yaş 30 ama bakalım genç kalma hevesi nereye kadar devam edecek.eşime diyorumki"Efe büyüdüğünde arkadaşları""aaa annen ne kadar genç" desin:))) diyorum.

arch.fikriye dedi ki...

x madame: sende bizimkilerle aynı kanıya vardın ben hapı yuttum.canım inan tatmin olamıyorum. hep bol giyen ben dar kesim birşey giydiğimde "anne çok mu kilolu duruyorum.popom çıktımı basenim bellimi "diyorum elimde değil kendimi geniş hissediyorum. annemde senin gibi "kafayı yedi kız.bak hasta olursan ne halt işleriz diyor" ama korkmayın kontrolüm altında aç bırakmıyorum kendimi sadece orantılıyorum.canım benim neşeme neşe kattın.sanki yüzyüze sohbet eder gibi yazmakla bitmiyor.öpüldün tatlım.

Esma Ünlü dedi ki...

oo maaşallah süper kilo vermişsiniz tebrikler :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Ahhh şekerim vallahi resimlerine tekrar tekrar baktım, gerçekten hayran kaldım azmine, başarına. Dediğin gibi bambaşka iki insan sanki o resimlerdeki. Şimdi tam bir çıtır olmuşsun oğluşunu da soranlara kardeşim diye tanıtsan olur yani;) Allah zayıflamak isteyen herkese senin azminden nasip etsin:)

arch.fikriye dedi ki...

Canim benim yayinlarini takipteyim.gozlerim aiyor seni.valla bendekide ne inat ne azim.iddaya gimedi eniste ozamanlarda ne kadar kararli oldugumu bilir.cevremdekiler saskin.hergun liste veriyorum.soyle soyle diye.kimse yanasmiyor.ekmek en buyuk problem diyorlar.

suhuba dedi ki...

Süpersin çok güzelleşmişsin. Ve sanırım sarı saçlı halin daha bir hoş mu ne ?

arch.fikriye dedi ki...

Cooook tesekkur ederim.kilo versemde yuzumden vermiyorum biraz zarif oluyor.kiloluyken saclarim tutun kahvesiydi.bakimi cok zordu.dip boyasi falan.bende koyu kahveye boyadim.guzeldi aslinda.koyu renk ile kendimi daha genc hissediyorum.

arch.fikriye dedi ki...

Sagol Esmacim.hic zorlanmadim.keci inadi olunca:))))

Yelek dedi ki...

Kilo vermek dünyanın en güzel hissi. Tekrar özgüveninizi kazanmak, giydiğiniz herşeyin yakışması,herkesin başarınıza gıpta etmesi süper.Amaaaa aslında rejim yapmak, kiloyu korumaktan daha kolay geliyor bana. Rejim yaparken dikkat ediyorsunuzda korumaya gelince ipin ucu bir kaçınca birdaha yakalanmıyor.Aman Fikriye hanım benim düştüğüm tuzağa düşmeyin. Hedefe ulaştıktan sonra ay bir lokmadan bişey olmaz, zaten aylardan beri açım derken derken hooop aldım kiloları geri.Nacizane bir öneri kilolu resimleriniz buzdolabınızın üstünde tutun ne zaman yeme krizine girseniz resimleri görüp duraklarsınız. Benim yaptığım hatayı yapmassınız. İncecik görüntünüzle mutluluklar diliyorum.

ANTİGONE dedi ki...

azmine hayran kaldım. harika görünüyorsun!

arch.fikriye dedi ki...

Funda çağlayan; tavsiyene uyacağım canım gerçekten iyi fikir. kilo kontrolü ile ilgili sürekli beynime kodluyorum " bu benim hayatım boyunca yeme alışkanlığım.daha sağlıklı olmak için böyle olmalı."diyorum. aslında ben en başında olaya diyet değilde sağlıklı beslenme ve düzenli yaşam olarak adım attım ve bunun böyle olması için çabalayacağım. inan en zor günler olan özel günlerde bile çikolata yerine kuru incir kuru kayısı tüketiyorum şeker ihtiyacımda. güzel paylaşımların için gerçekten sağol Fundacım iyiki varsın.inan yorumların beni mutlu ediyor:)))

arch.fikriye dedi ki...

Antigone; sağol gerçekten bu takdir daha çok motive ediyor insanı:)))

Yelek dedi ki...

İyiki sizde varsınız. Sayenizde tekrar silkelendim. Motive oldum. 8 kilo fazlam var bir an önce kurtulmak istiyorum. Hergün bloğunuza uğrayarak motivasyonumu canlı tutmaya çalışıyorum. Malum yaş 44 olunca herşey daha zor ve ağır ağır gidiyor. Ama olsun sayenizde tekrar taktım bu işi kafama. Eğer sıkılmazsanız bende kilo verdikçe sizinle paylaşmak istiyorum. Hedefe ulaşmak benim için büyük başarı olacak.

arch.fikriye dedi ki...

Fundacım valla bende sana hayran kaldım inan resimlerinde benden en fazla 2 yaş falan büyüksünüz diye düşündüm(bu arada ben 30 yaşındayıom:))). nedemek canım mutlulukla paylaşımlarını zevkle okurum. bence hiç gözünde büyütme hemde 8 kilo hiçbirşey sen onu 1.5 ayda verirsin. azmin bu durumu tetikler. merakla bekliyorum canım benim.

Yelek dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Böyle genç görmeniz beni çok mutlu etti. Ben bu gazla fazla kilolarımı 10 günde veririm herhalde. Acayip moda girdim. Desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim.

Aktuelmoda dedi ki...

Müthişsiniz Fikriye hanım,ilham alınası bir post.Şu sıralar kilo verme çabası içindeyim şevk aldım sizden.Diyet iyi de,küçük bebekle spora pek vakit yok,zaten onunla yeterince yoruluyorum ama tabi bu düzenli bir sporun yerini tutmuyor.
Bu arada size de sağlıklı ve rahat bir hamilelik süreci dilerim,sağlıkla gelsin inşallah..
Hmm bir de unutmadan mutsuz olduğunuz (iş ortamından) en kısa zamanda uzaklaşırsınız inşallah.Hamilelikte anne ne kadar mutlu ve hzurlu ise bebekte öyle oluyor,kesinlikle..Huzurla gelişsin minik melek..Alakasız bir posta yazdım ama hepsini bir arada yazıyım dedim :)
Sevgiler..

arch.fikriye dedi ki...

aktuelmoda;

severek takip ettiğim bloggerlardansınız. emek emek kilo verdim şimdi geri alıyorum maalesef. şu bir gerçek o kiloylada hamilelik çekilmezdi. bıcırığın emzirme dönemini atlattıysan rejim olayına başla spor yürüyüş bile yeterli olacaktır. kendini aç bırakmadan sık ama az ye.mide kandırılcak basit bir organ. tokluk hissi veren gıdalar tüket ve asla 3 beyazı tüketme.kuru incir, ceviz ve salata gibi ara öğün gıdaları tüket. düzenli sebze yemeği ye ama balık,et ve tavukta tüket mutlaka. güzel dileklerin için sağol cnm.Allah cümlemize yardımcı olsun. sevgiler.