23 Nisan 2013 Salı

Güzel haftasonu:)))

Çok güzel bir haftasonu gerçirdik. Üniversite yıllarımın en güzel ismi canım arkadaşım geldi. Otogardan almaya giderken heyecandan kalbim duracak gibiydi çünkü yıllardır sadece telefonla görüşüyorduk. Karşılaşma anımızdaki sevincimizi çevremizdekiler tarafından şaşkınlıkla seyredildi. İnanamadık bu buluşmaya kelimeler yetmez anlatmaya.
Evimize geldik ve sabah 6'ya kadar sohbet ettik. 2 saat uyuduk sonra kahvaltı telaşı biraz sohbet derken üniversiteye gidip bölümümüzde geçirdiğimiz günleri tekrar yaşadık resmen...
Bu ptt'de saatlerce annemlerle arkadaşımda ailesi ile konuşurduk.

Bu hüzün dolu geziden sonra meşhur Adana kebabını yedik. Özlemiş kuzucum benim.

Canım kocacığım benim. Ben kilo verdim o da bana uydu ve 9 kilo verdi. Eskiden eşimin yanında enine boyuna duran ben şimdi cücük gibi kaldım:)) Benim boyum 1.75 eşimin boyuna yetişemiyorum bile 2 metre maşallah. Biz fotoları çektik yağmur başladı bir yağıyor görmeyin.
Bölümün önünde yarım saat mahsur kaldık.

Canlarım benim. Efe teyzesini görünce önce bir utanma sonra ahiret soruları kızcağıza baya kaynaştılar:))

Canım kocacağım fotoğraf çekmede pek başarılı değildir. Olsun dedik anılara bir de bulanık bir foto ekleyelim dedik:)))

Yıllar sonra birbirimizi hala bu kadar severken ve sanki hiç uzaklaşmamış gibi yakın olurken ben Allah'tan başka ne isterim.
Allah sevdiğim insanların acısını göstermesin bana.
Bu arada evimin değişimi ile ilgili en önemli işlerden biri mutfak dolapları, sıhhi tesisat işleri bitmiş durumda. Sadece mutfakta eviye üzerindeki duvara pencere açılması ve tezgah arası seramiği kaldı. Bu işlerde önümüzdeki ay yapılacak inşallah.
Dolapları silme işlemi bitti makinede tabaklar yıkanmakta. Evde komple tadilat söz konusu olunca herşeyi elden geçirmek gerekiyordu. 2 gündür çamaşır makinesi durmaksızın çalışmakta. Ve ben her dakika temizlik yapmaktayım. Herşey pırıl pırıl olmalı yoksa kesinlikle rahat edemem. Arkadaşım geldi ben tabi hala duramıyorum "vay bacım kafayı yemişsin sen" dedi tabi ama ardından "sen zaten her zaman ayrıntılara önem verirsin" dedi. Evimle ilgili yorumu "tam sen işte" :))) "her köşe senin eserin cicili bicili" çok beğendi kuzucum. Daha eksikleri olmasına rağmen.
işte kızlar böyle ben işe güce devam edeyim. Bugün bu telaşımın içinde dikiş etkinliğimiz için birde elbise biçtim ve diktim yarın detaylarını bitireceğim. Çokta cici oldu. Yarın görüşürüz.

1 yorum:

Turkan dedi ki...

Allah sizi bir-birinizde ayirmasin insallah!Siz menim blogumu gore biliyormusunuz?