11 Ocak 2013 Cuma

Efelerin Efe'si


Yakışıklı oğlum benim. Bugün başrolde Efe yer almakta:) Oğluma kadife bir parça kumaştan papyon yaptım. Çok yakıştı zibidiye.
Gömlek: Kadife-LCW
Pantolon: Kalın keten-Lacivert-LCW
Papyon: Ben diktim
Süveter: Anneannemizin eseri
Okullarda sivil kıyafet uygulaması seneye ama biz bu sene başlattık. Forma 2 gün idare ediyor. Pantolonuda düğmeli kullanamıyor. Bende keten beli lastikli pantolonları kullanıyorum. Rahat etmesi önemli(wc sorunu). Bence sivil kıyafete geçiş çok akıllıca çünkü forma hergüne ayrı olarak alınmak zorunda yıkasan kurumuyor. Ben oğluşuma rengarenk kıyafetlerde dikerim. Mis gibi giydirip gönderirim. Kalın yünlü bir kumaşım var oğluma trençkot dikeceğim bir tanede aynı kumaştan babamıza. Onları takım halinde giydirmek hoşuma gidiyor. Kısmet olurda birde kızım olursa bende yalnız kalmam:) Efe kardeş babamızda 2. çocuğu istiyor olur inşallah.

Bu arada bende soğuktan ne giyeceğini şaşırmış durumda ne bulduysam giyiyorum. Ben çok üşürüm hiç ısınmam. Üzerimdeki montumu geçen sene patronum yılbaşı hediye etmişti.
Mont: hediye-Mango
Bere: hediye-Nimet abladan:)
Kot: Colin's
Kazak(dış): LCW
Kazak (iç): YKM
Flar: hediye
Makyajımda çok hoş oldu ama belli olmuyor. Pembe-mavi tonlarında.
Arabada resimi sevdik.Beresi kaymış kuzumun.
byeee...


Hiç yorum yok: