14 Ocak 2013 Pazartesi

Gerçek kürk SATILIK




Yeşillendik ana-oğul haftanın ilk günü.
ben;
Deri ceket:pullıt
jean:colin's
Kazak:25 yıllık var dayımındı:)
Gömlek: Eşimindi dolap bekliyordu:) LCW
Çanta:sarach 
Flar: hediye
Efe;
Ceket:anneannemizin eseri.evdeki artan iplerle

GERÇEK KÜRK
Bu kürk 35 yıllık. Babannem anneme hediye etmiş. Toplamda 3 defa giyilmiş benim için saklamış. Bende uzun boylu olunca kolları kısa geldi. Eğer talep olan varsa satabilirim. 40 beden civarında ,gerçek tilki kürküdür. Bende karşıyım ama alınmış bir kere almak isteyen olursa.
Ne Dikiyorum?
Dün 45 dakika ancak makinenin başına oturabildim. Diş ağrısı çekince dikmeye mecalim yoktu. Dikmek içinde az bir miktarda olan kadife ve tülü değerlendireyim dedim. 36 beden ancak çıkardı. Banada olmayacağı için satılık olacak. Bugün bir foto ama yarına bitmiş halini yayınlarım.

 

Hiç yorum yok: