15 Ocak 2013 Salı

Kahverengiyiz:)




Bugün eczaneye uğrayıp tartıldım. Merkez orası:) Şuanda 77 kiloyum 14 kilo vermiş durumdayım toplamda. 42 beden oldum çok şükür, 5 kilo daha versem çok güzel olacak. Üzerimdeki pantolon 3 senedir dolapta hiç giyilmemiş şekilde duruyordu. Kıyafetlerimi üşenmeden tek tek denedim abartısız 10 adet pantolon,etek ve elbise 3 parmak bol.Giyecek birşeyim kalmamış durumda. Yeni diktiklerimi ve 3 sene önce yine 75  kilodaydım. Ozaman aldığım dar kesim pantolonları giyiyorum. Ya evdekileri daraltmalıyım yada yenileri dikmeliyim. Annem bunları hamilelik olursa ihtiyacın olur daraltma diyor. Bende dolapta duracağına daraltayım ozaman kısmette olursa hamile kıyafetleri dikerim.
Bu arada;
Ben;
bluz: leopar penye-hediye
pantolon:LCW
Çanta:nine west
Efe;
Ceket :Ananemizin eseri:)
Arabada fotoyuda ihmal etmiyoruz:)
Kuzuşum uyurken öyle tatlı görünüyorki 5 dakika sonrasında uyanıyor ve başlıyor didişmemiz:)
Bu da benim öğlen yemeğim. Hepsini yemeyeceğim tabi annem ve babamda yiyecek.Akşam için tabii canım kocacığım ve oğluma tavuklu bezelye yemeği yanında pirinç pilavı yaptım. Ben yemiyorum ama onlara hergün çeşit çeşit yemekler yapıyorum annemle beraber. Mesela onlara dünde patlıcan tavası yaptım etli yanında pilav yoğurt hiç ihmal etmem. Haftasonu hiç şaşmaz mangalımız Adanalıyık :) adı üstünde. Mangalda ya balık, ya et yada tavuk olur. Efe çok seviyor. Evimizin önüde müsait gel keyfim gel. Evde balık yendi demezsin. Bir de bu kendi evimiz olsa minik, şirin ne güzel olur. Kısmet:)))

Hiç yorum yok: