16 Ocak 2013 Çarşamba

Griyiz bugün


Sabah 6:30'da başlar bizde telaş. Babişkomuzu işine uğurlayıp önce evimi temizlerim oğluşumun kıyafetlerini ve kendi kıyafetlerimi hazırlarım. Şöyle bir nete göz atarım. Oğluşumu uyandırır ananeye yola çıkarız. Efoşu okula bırakıp annemle günlük kahvemizi içip yemek yapma telaşına düşeriz(bugün menüde karnıbahar ve patates kızartması var telaşım yok). Sonra ben netin başına geçip (şimdi olduğu gibi) yayınımı hazırlarım. Şöyle bir blogları ziyaret edip dikişimin başına dönerim.Akşam 5'te Efe'yi okuldan eşimide servisten indiği noktadan alıp eve döneriz.Yemekti, sohbetti biraz da dikiş derken al sana 1 gün. Bana yetmiyor ya size?

Evet 1 günün yorumunu yaptıktan sonra gelelim renk kartelasından seçime. Bugün gri giymeyi uygun gördük. Tabi ben 3 yıl dolap bekleyen bluzumu, dantel yakamı (el emeği), ve dıy proje eteğimi giymeyi istedim. Ceket seçeneğim yok. Dolapta giyemeyip bekleyen bütün kıyafetlerimi giymeyi planlıyorum bu kış. Allah gördüğümüzden geri koymasın. Bayada giyilecek parça varmış. Zayıflamanın gözünü saveyim:))))
Ben;
Etek: dıy projesi(pantolondu etek yaptım)
Bluz; Alımlı(Adana'da yerel bir mağaza)
Mont:LCW
Yaka;Kendim yaptım
Çorap; Penti
Çanta;nine west(hediye)
Çizme;geçen kış realden almıştım.
Efe;
yelek:ananemizin eseri
Pantolon:LCW
Gömlek;LCW
Kravat;lacivert(dayımızın dolabından:)
Ayakkabı;Dün akşam realden aldık.

Bu günlerde kafamda bir çok tilki dolaşıyor. Şantiyeden bir arkadaşın dediği gibi "ya kuyrukları birbirine değerse" ozaman kısa devre olacak kesin:)
Karalamalarımı aldım elime ne planlamışım ne noktadayım. Eklemeler, çıkarmalar dedim hepsini yapmak istiyorum.En iyisi para harcamadan olacakları yap dedim kendi kendime. Örnek olarak; Yeşil diktiğim trençkota ve eteğe aklımda olan modeli aktarıp piko yapmak, Evde babımın formasına ait kumaştan eşime 2012-01 sayılı burda dergisinde yer alan ceketi dikmek. Dikiş aralarına deri detay koymak istiyorum. Bekleyecek yine ama olsun kalıbı çıkarıp biçeyimde:)
Yine babamın formasından olan kumaşla (açık mint yeşili) 38 beden tasarladığım modeli dikmek. Onun için malzeme var.
En uğraştırıcı olan ise bol kıyafetlerimi daraltmak. Yeni imajlar eklemek.
Daha listede neler var neler. Durmak yok işe koyulmalı.
Çok işim var çok...

Hiç yorum yok: