18 Ocak 2013 Cuma

Evimdeyim artık:)

Merhabalar,
Bugün artık pılımı pırtımı topladım evime geldim hergün taşıyacağıma evimde oturayım dedim. Dün akşam kararlaştırdım dikiş eşyalarımı eve getirip öğlen dolmuşla Efe'yi okula götürüp yürüyerek eve dönerim, akşamda yürüyerek okula gider Efe'yi alır dolmuşla eve dönerim.
Amacım; hem yürüyüş yaparak verdiğim kilolarda devamlılığı sağlamak,sağlıklı bir yaşam için en azından yürüyüş yapmak,günümü evimde geçirmek ve dikiş işlerimle mesai gibi akşama bitirmemek
Hal böyle olunca benim için 1 dakika bile önemli. Şimdi taşıdığım eşyaaları yerleştirmeli,kendime dikiş köşesi hazırlamalı ve yemeğimi yapmalıyım. Dünya kadar eşya kapının önünde beni beklemekte.
Burda olmayı seviyorum ve iyiki bu paylaşımlara dahil olmuşum diyorum.
Sevgiyle kalın, görüşmek üzere:)))))))

NOT: Bu arada okul ve ev arası mesafe 4 km gidiş 4 km geliş günlük 8 km. ben 15 dakikada 4 km yürürüm. yani günlük 30 dakika tempolu yürümüş olacağım. Tavsiye ederim. Annemde bende seninle gelirim diyor. O da kilo verme telaşına girdi. Bakalım kızlar karşınıza nasıl çıkacağım. Kendimi 15 hatta bu hafta da dahil 20 günden fazla yayınlamayacağım. Tabiki diktiklerimi yayınlayacağım. Bakalım fark ne kadar olacak.

Hiç yorum yok: