25 Ocak 2013 Cuma

Ocak ayı dikiş etkinliği elbisem



Zaman bulup yazmaya devam. Elbise 15 parça sadece kumaş yüzü. Kalıbı çıkardım sadece etek ön ve arka pens hizasından dikine kestim. Ön parça oldumu 3 parça, 2 yan gri orta lila; eteğin arka kısmının kalıbınıda pensten aşağı dikine kestim. Arka parça tabiki fermuardan dolayı 4 parça, orta lila, 2 yan gri; üst zaten kalıpta ön 2 ,arka 2 kalıptan oluşuyordu. Yanlar gri orta hat lila kumaştan hepsini biçtim. Astarıda biçtikten sonra hepsini sırayla diktim. Ben bunu fotoğraflarlada anlatırım yükleyim. Bu arada ben burda dergisinin açıklamalarından birşey anlamıyorum.İnanın modelin aynı sadece tonlamadan dolayı kemer olmaması ve yırtmaç sevmediğim için yırtmacı koymadım. Kendi mantığımla diktim elbiseyi benzedi fikrimce tabi ben daraltırken üzerinde oynayacağım. Etek kısmı tam kalem etek olacak. Kol ekleyeceğim.Fakir kol lila rengi dantel olacak. Daha aklıma gelen olursa anlatırım.

Burda dergisinin ocak sayısında belirlenen 107 nolu elbiseyi kendimce bu şekilde uyarladım.2 renk kumaş kullandım. Uyumunu sevdiğim renkler. Çok severek ve bir okadar hasta yorgun halimle bitirdim fakat annemde ütüleyip fotoğraflayım dedim elektriğin kesilmesi çok kötü oldu. Oyüzden kusura bakmayın özür dilerim. Ve en büyük sorun ben kalıbı 44 çıkarmıştım korktuğum başıma geldi büyük geldi ben bugünden tezi yok söküp daraltıp baştan dikeceğim. 26 şubat oğlumun doğum günü o zaman giyeceğim. bir daha fotolarım. Oylama için gönderelim. Bakalım beğenecekmisiniz?:)))))

Yakası bile umduğumdan güzel olmuştu. Şimdi sök baştan yap:((((

10 yorum:

Unknown dedi ki...

sen onunda üstesinden gelirsin canım:)ellerine saglık:)

arch.fikriye dedi ki...

valla biraz uğraşacağım ama değer yani malzeme ve model güzel. en önemlisi bedeni küçültmek ayrı bir gurur gerçekten.

ANTİGONE dedi ki...

renk seçimine bayıldım! ama fazla bol olmamış bence. yine de sen bilirsin, kolay gelsin ;))

X madame dedi ki...

farklı renk uygulamak farklı bir yorum olmuş ellerinize sağlık yalnız anlayamadığım niye 44 beden çıkardınız? burdan bakınca gayet zarif 38 beden bir bayan gibi görünüyorsunuzda :)

arch.fikriye dedi ki...

beğendiğine sevindim antigoneciğim.bir beden büyük göğüs penslerinden ve etek yan dikişlerinden bariz belli çirkin duruyor.kumaşı yıkamamıştım aslında yıkayımda belki daralır.

arch.fikriye dedi ki...

x madame; beğendinize sevindim. ben 48 bedendim sonra 44 beden biçtim elbisemi zayıflayınca. fakat 15 günden 42 bedene düşmüşüm.hastayımda yemek yiyemiyorum. o yüzden 15 günde geri daraltacak duruma geldi.ben 40 beden olmak istiyorum bakalım 10 gün sonra nasıl olacak.ay bu arada beni bir mutlu ettiniz ki anlatamam.

X madame dedi ki...

geçmiş olsun hastalığınıza üzüldüm umarım ciddi bişey değildir ama ne güzel bir hastalıkmış bu 48 den 42 ye düşürmüş keşke bende olsam :) şaka bir yana Allah sağlık versin dikkat edin kendinize, hızlı kilo kaybı tehlikeli olabilir.
ben genede inanamıyorum valla 38 taşşş çatlasın 40 beden görünüyorsunuz 42 olamazsınız gibime geliyor. mutlu ettiğime sevindim ama inanın iltifat olsun diye söylemiyorum...

arch.fikriye dedi ki...

x madame;ciddi değil boğaz enfeksiyonu.3 aydır diyetteyim.metabolizma hızlı olunca bir anda kilo gidiyor bende.beden de hızla inceliyor.

Shelby dedi ki...

Ben bu modeli hiç beğenmemiştim ama farklı renklerde yapınca çok hoş olmuş. Bu tarz elbiseler çok moda zaten. Ellerine sağlık:)

arch.fikriye dedi ki...

teşekkür ederim sehercim.elimdeki kumaşları değerlendirdim aslında.trendide yakaladık ucundan:)))