7 Şubat 2013 Perşembe

Kombin- Dıy - Hediye


Pazartesi akşamı eşimin kuzeninin düğünü vardı. Bu kombini çizmemide hayırlamak amaçlı giydim. Çok şık oldu ama malesef eşim bu olmaz daha sade birşeyler giy dedi. Üzüldüm emek verdim olmaz denilmesi üzdü. Eşimin tarzı olan bir kıyafet değil ve dikkat çekilmesinden hiç hoşlanmaz.Sadece fotoda kaldı. İçine pudra rengi eski bir bluzumdan tunik yaptım 1 saat içinde. Yarasa kollu bir bluzdu giymiyordum güzel değerlendi. Tabii iç elbisede açık renk olunca hoşuna gitmedi sanırım. Kahve tonlarında yapmalı. Neyse başka bahara:)) Kombinimde oğluşumun hediyesi inci kolyeyi(anaokulunda yapmışlardı anneler günü hediyesi) , çantamı 10 ytl almıştım.
Kolyeler çekmecede konulup birini almaya kalkıştığında mutlaka birinin koptuğu durumu yaratan aslında saklaması zor bir aksesuardır. Bende kolyelerime böyle bir yer buldum. Geçtiğimiz yaz taşınmaktan perişan olan gardırobumuzu iptal ettik, taşınması daha pratik ve çok fazla yer kaplamayan eni 90 cm'lik beyaz 2 adet dolap aldık. Boyuda kısa olunca bu şekilde kullanma fırsatı doğuyor. Şimdi üzerlerine koymak için elyaftan kutular yapıyorum bitsin yayınlayacağım. Kolyelerimde salına salına dursun yeni yerlerinde:)))
Bu güzel yatak örtüsüde kayınvalidemin hediyesi. Nezamandır almak istiyordum ama kısmet olmamıştı. Bilmezde zevkimi hangi akla estisyse almış tabii bende hemen serdim. Beyaz ve pembe- pudra tonları dekorasyonda favori renklerimdir.
Bu arada dikkat ettiyseniz yatak başlığı yok. Efe sağolsun cam olan yatak başlığımızı geçen sene kırmıştı. Bende yenisini almadım. Kendim yapmak istiyorum ama nasıl birşey yapsam diye karar verememiştim. Dün aklıma bir fikir geldi. Bir rustik perde çubuğu ve kendim tasarlayıp-dikeceğim birşeyler düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak:))) 

Bu benim dolabım, kışın kıyafetler kaba olduğu için biraz kalabalık duruyor, yaz dolabı daha sade ve herşey askıda oluyor. İnanmazsınız ben bu dolapları hergün düzenliyorum.Bir parça birşey alsan düzeni bozuluyor. Bende seviyorum aslında, dolapta bile yerleri değişiyor kıyafetlerin:)))

Bu dolapta eşim ve oğluşumun, aslında bıcırığın dolabı ayrı ama maşallah kıyafeti bizden fazla sığmıyor o yüzden babamızın dolabını işgal ediyoruz. Eşimde kıyafete düşkün değildir. Gömlekleri bugün ütülenecek. Garibimin 5 gömleği, 5 kazağı ve eşofmanları var. Hiç sevmez alışverişi:)))

Bu gömlek sanırım 10 yıllık var. Ozaman da leopar desen ve yaka süslemeleri varmış.

Bugünlük kombinim, dışarı çıkarsak diye önceden planlarım.
Yelek; Teyzemin hediyesi
Jean; Teyzemde 36 bedene inmiş sağolsun dolabımda kot pantolonum kalmamışken teyzoşumun 40 beden kotu kurtarıcı oldu:))))




1 yorum:

Mustafa Hazırcı dedi ki...

Böyle özel günde en güzel anneler günü hediyesi bulmak için biraz uğraş verecek gibi görünüyoruz :) Gerçi onları en ufak şey bile mutlu eder ama yine de biz en anlamlısını almaya çalışmalıyız :)