22 Şubat 2013 Cuma

Kombin ve Bu aralar

Merhaba kızlar ben geldim:)))
Burayı özledim kaç gündür ama yoğun geçtiği için günlerim nete girmek nasip olmadı.
Dün yoğun tempolu yürüyüşler, annem için yapılan dikişler ve günlük yaşamın telaşı içinde akşam kocacığımla başbaşa dışarı çıkmak acayip keyifliydi.
Teyzoşumun gardırobundan bana transfer olan bu güzel cicileri giydim. Trençkot dikmeye niyetliyken çok iyi oldu. Veee artık 38 beden giyiyorum bu ayrı bir mutluluk:)))
Dün akşam yeğenimin doğum günü partisi vardı Efoşu hediyeyi da alıp abimlere bıraktık bizde başbaşa gezdik. Büyük bir avm'de önce kahve içip sohbet ettik (mutluluktan foto çekmeyi unutmuşum bunlarda Efe'yi annemden alırken gecenin son kareleri oldu.
Efe'ye "dur ,yapma etme" demek olmaksızın gezdik ve kocacğıma alışveriş yaptık.
saat 23 gibi eve döndük. Bıcırıkta çok eğlenmiş.
Kıyafetimi nasıl buldunuz kızlar bizdekiler çok beğendi:))))

Neşem yüzüme yansımış durumda, makyajım naturel ama anacığım biraz bulanık çekmiş olsun dedim. Saçlarımıda boyadım. Bu defa Aplus adında bir boya ile dip boyası uyguladık. 3.0 koyu kestane. Saçlarımıda düzleştirmiştim ama rüzgarın azizliği ile ve çok fazla saçlarım var biraz kabardı.
Kahve rengi bu kış favorim oldu. Bütün kombinlerde mutlaka yer alıryor. Bende çok seviyorum.

Çarşamba günü benim için çok önemli bir gün oldu. Hayallerimin şirketine bilirkişi olarak gitmek nasip oldu. Türkiye'nin can damarı olarak nitelendireceğim bu yerde(isim veremiyorum etik gereği) yeni yapılacak tesis için ÇED raporu düzenlemesi yaptım. Çok keyifliydi. Ortam bambaşka acayip kurumsal bir yer. Kısmet olursa işin devamı gelecek. O günden beri mutluluktan uçuyorum. Ben oraya eleman olarak başvurdum ama taşeron olmak nasip oldu.
O gün havaların ve özellikle deniz kenarının soğuk olmasından dolayı kalın giyindim meşhur kabanım ile ama saçım,makyajım ve kombinim çok güzel olmuştu.Tabii oraya gittiğimde sahaya çıkmak için kural gereği tulum, çelik burunlu ayakkabı, baret ve gözlük takmalıydım.
Bu foto hatıra olarak çektim boynumdaki kartın anısına:)))


Çok disiplinli bir yer herşey kurallı(süper birşey). Fotoğraf çekmek yasak ama bu kış günü denizde harika görünüyor. Gün boyu yağmur durmadı ben sahayı gezerken çok ıslandım ama değdi gerçekten.
Hatıra olsun diye limandan bir foto.

Çok güzel birgün ve benim için kıymetli bir gündü.

2 yorum:

designbyeda dedi ki...

müthiş görünüyorsunuz 2 kombinle de.ayrıca kilo vermek çok yakıştı.tebrik ediyorum :)

arch.fikriye dedi ki...

sağol Edacım.inan bende çok mutluyum bu halimden.1 gr alacağım diye ödüm kopuyor. 38 beden rahat oluyor. ya insan zayıf olunca ne giyse yakışıyor değilmi?