22 Şubat 2013 Cuma

Bugünün Kombini ve yeni cicilerim:)))

Merbaha kızlar,
Bugün oğluşumun veli toplantısı vardı havada yağmur havası olunca bende yine teyzoş gardırobundan transferlerle oluşturduğum kombini giydim. Teyzoş giyimi çok sever (tabii hangi kadın sevmezki) o yüzden çeşit çoktur. Buda lacivert trençkot kot etek badi ve yeni cicilerim botlarımla kombinledim.
çanta spor ve her renk ile kombinlenebilir modelde. Turuncu kelebeği renk katması açısından tercih ettim. Geçen  gün eşim uzun zamandır ihtiyacım olan saç düzleştiricisini aldı. Sinbonun çok uygun fiyatlı işimi görmesi yeterli.



Bunlarda bugün aldığım cicilerim. 2 yıl önce aldığım yerden yine yazlık babet ve konvers almıştım.
Bu dört parçayı sadece 60 tl ye aldım. Fiyatına göre gerçekten kaliteli oluyor malları. Babet ve spor ayakkabılar çok memnun kalarak giyiyorum. Renk ihtiyaç doğrultusunda alındı. Siyah kısa bota ihtiyacım vardı herşey ile kullanılıyor. Koton'dan aldığım uzun çizmem topuklu olunca bir tane daha uzun olsun ve açık renk, düz taban olsun diye tercih ettim. Bu açık tonlarda tuniğim çok siyah veya kahve tayt ile çok güzel olur.
Teyzoşumdan gelen kıyafetlere ve hep istediğim vişne rengi botu görür görmez tereddütsüz aldım. çok şık, kahverengi dolgu topuk ayakkabıda benim giymekten zevk aldığım model, klasik tarzı ve varolan antika kıyafetlerimle çok uyumlu olan ihtiyacım olan renk bir ayakkabı.
hepsini severek aldım. Yazlık babetlerim ve dolgu topularım kuzenimin hediyesi sandaletlerde yeter. Allah'a bin şükür diyelim.
Nasıl beğendinizmi beni ve cicilerimi?
görüşürüz:)))))

Hiç yorum yok: