14 Şubat 2013 Perşembe

İki renk etek ve Nostaljik bluz

Bugünün anlam ve önemini arz eden bir etek dikmiş oldum. Az miktarda olan kırmızı parçadan ön kısım,yine az miktarda siyah kumaştan arka kısım çıktı. Kalıp yine favorim olan dar etek kalıbım.Üzerine giydiğim bluz yine nostalji parçalarından. Annemin o yüzden çok büyük ama ben bluzu çok seviyorum. Annemi kandırabilirsem daraltacağım.20 yıllık vardır.




Aynı modeli şifon alıp dikeceğim.Beden kısmı astarlanmış, kendinden desenli şifon. Kol ve yaka detaylarıda süper.
Nasıl beğendinizmi?

6 yorum:

yasem dedi ki...

çok şık güle güle giyin :)

Shelby dedi ki...

Bluza aşık oldum! Bence hiç daraltma:) Böyle vintage çok daha tarz duruyor. Farklı kumaşlardan bir kaç yane dikmeli:) Etek de çok şık olmuş ellerine sağlık.

www.shelbyfashion.com

arch.fikriye dedi ki...

çok teşekkür ederim Yasemincim

arch.fikriye dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sahercim. Aslında dediğin gibi ama bolluğunu etek içine yerleştirmek çok zor oldu.kabarıyor.bende aşığım resmen.daha güzel fotolar olmasını isterdim ama anacığım ancak bu kadar çekebildi.tabii bende de aman aman bir duruş ve bakım olmadığı için sadece diktiklerimi ve arşivimi paylaşmak istedim:)))

X madame dedi ki...

çift renk kombini hoşunuza gidiyor galiba elbisenizide öyle yapmıştınız :) ellerinize sağlık farklı ve hoş oluyor. bluz çok hoş nostaljik olması dahada hoşlaştırıyor. güle güle giyin bencede ellemeyin bol hoş duruyor

arch.fikriye dedi ki...

çok sağol x madame.evet seviyorum ve az olan kumaşları bu şekilde değerlendirmeyi seviyorum.dar etekte pratik bir çalışma dik giy:)))