26 Şubat 2013 Salı

Zaman Yetmiyor:(((

Merhabalar,
Haftasonu evdeki telaşlarımı hafta içinede taşımış durumdayım.Çalışmadığı halde hergünü yoğun ve telaşlı geçen birileri varmı benim gibi.
Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Canım kumaşlarım arkamda gördüğünüz gibi poşette beklemekte bir fırsat bulup birşey dikemiyorum. Şu yayını bile gecenin bir vakti yapıyorum o da bıcırlar uyudu ancak fırsat buldum.
Dün akşam eşimin arkadaşının bebeğini hayırlamaya gittik. 2 ay olmuş biz daha yeni gidebildik.
Ne giysem diye düşünmeden çıkamıyorum evden en son tayt ve bluza krem hırkam eşlik etti. Fotolar Efe'den.

Hadi Efe diye diye artık boynu bükükler ve dişimi sıkma noktasında çekti. Ancak bu kadar oluyor tabii. "off anne yinemi fotoğraf çekeceğim" yakında fotocu bulacağım kendime. Benimkiler acayip sıkılıyor bu durumdan sanki dünyaları istiyorum. bir tuşa basacaklar hepsinde aynı naz.
Neyse bugünkü telaşımda Efe'nin yarın yapılacak olan doğum günü telaşı. Yarını bir atlatabilsem şükredeceğim. "Anne ne zaman, baba ne zaman benim doğum günüm?" hergün bıktık artık. Beraber arkadaşlarına anı olarak kartlar hazırladık.
Kurabiyemizi ve poğaçalarımızı yaptık, pandispanyalarda hazır, alışveriş ok sadece sabah pastayı süsleyeceğim.
Evdeki telaşımı görseniz.
Yarın kısmet olursa hepsini paylaşırım.
Salı günü doğum gününüde atlatayım evimde dikişimi yapacağım diyorum ama şimdiden planlarım alt üst oldu.
Bir arkdaşım 52 dairelik bir proje tasarımı var hadi yapalım diyor bakalım bir aksilik olmazsa yapacağız. Örnek daire hazırlayıp sunacağız. Malzemeler 1. sınıf ve iddialı bir proje istiyorlarmış. Kısmette varsa olur dedim. Bakalım:)))
Eklemeden yapamayacağım 4 ayda tam 21 kilo vermiş durumdayım. Şuanda 70 kilodayım.
Ben bu kilo verme sürecimde kuru inciri hiç eksik etmedim hergün 5-6 yedim. Kimse inanamıyor. Kuru incirin kilo yaptığı gibi bir kanı var ben aksi olduğunu düşünüyorum. Şeker ihtiyacı kesinlikle hissetmiyorum ve acayip dinç bir durumdayım. Yorulmak nedir bilmiyorum bazen.
Herkese tatlı ihtiyacı olarak kuru inciri tavsiye ediyorum ve çok önemli faydaları var mutlaka inceleyin.

Hiç yorum yok: