18 Şubat 2013 Pazartesi

Haftasonundan kareler

Merhabalar,
Haftasonu gayet hareketli ve bir okadar da güzel geçti. Cumartesi çarşı turu kumaş alışverişi, pazar günü pazar alışverişi ve telaşlı bir pazar.
Dün benim yakışıklılarıma harika bir yemek yaptım eşimin favorisi.
Karnıbahar graten mutlaka herkes bilir ama paylaşayım dedim.
Önce mantarları doğradım doğru ocağa:)), sonra 2 parça tavuk göğsü kuşbaşı doğradım doğru ocağa, diğer yandan bir miktar(arzuya göre) karnıbahar, brokoli ve havucu yıkayıp güzelce doğradıktan sonra doğru ocağa,hepsi sularını bıraktı çekti derken sebzeleri bir borcama aldım, suyunuda çeken mantara biraz yağ ve doğranmış soğanı ekledim, biraz kavruldular tavukla buluşturdum. Baharat falan aşağıdaki gibi oldumu, bu karışımıda sebzelerin üzerine, bir tavada beşamel sosu hazırladım oda tavuklu karışımın üzerine ve en üstüne kaşarı rendeleyip 170 derecelik fırında ortalama 25 dakika. Bu enfes yemek hazır. Pirinç pilavı ve yoğurt yada salata ile süper.

bu harç bile tek başına yeter. Ben bundan yedim tabi çünkü beşamel sosta un var:)))

Pazar alışverişi sırasında Efe "baba bana balık al "dedi ve işte adıda "tombiş" oldu. Evde 4 kişi olduk diyorum gülüyorlar tabii, bizi kandıramazsın bakışları ile:))

Ve bir dıy bitmişini süslemelerden sonra yayınlayacağım. Bakalım beğenecekmisiniz?
Bu gri ve siyah tuniğim 3-4 yıllık var biraz şekilleri bozulunca ben bu ikisini harmanlayıp 3 parça kıyafet yaptım. süpriz...



Bu kadar kopya bunlardan:)))

Ve buda bugün yaşadığım bir durum karşısında  aman aman olmayan bir ne giydim fotosu.
Kabanı dıy'lamıştım daha önceki yayında var, çizmemi yeni aldım Koton'dan,tuniğim ve çantam eski, bileğimdeki eski bir kolyeydi ben bileklik olarak kullandım, saçımda da bir 2 dakikada yapılmış cici bir toka var ama beyazlarım acayip sırıtınca bana siz saçlarımı şimdilik görmeyin.
Bugün biraz dolaştıktan sonra annemle o eve döndü bende faturayı yatırmak için PTT şubesine girdim, nasıl kalabalık, sıradayım. Arka tarafımda sırada 2 bayan bıcır bıcır konuşuyorlar;
x bayan; belindeki lastiklimi acaba?
y bayan; bak kabanıda arkaya doğru böyle model vermiş. Çok akıllıca olmuş.
x bayan; Ya bunu giymek için böyle zayıf olacaksın, birde boyuna baksana.
Ay ben güleceğim gülemiyorum. Şaşırdım. Hep ben anneme "ay anne baksana nasıl yakışmış kıza" , Annem "öyle zayıf olmak lazım" derdi.
Şimdi ben bu durumu yaşadım ya ölsemde gam yemem artık. Belki foto çekiminden belli olmuyor ama okulda arkadaşlar barbie gibi olmuşsun dedi çok mutlu oldum yaa. Annem "boyun uzun birde giydin bu 10 cm'lik topuğu oldun 1.85 kızım,ben bile cüce kaldım yanında" dedi çok seviniyorum tabii.
Kızlar gerçekten kilo verince özgüvenim arttı şaka değil yani...

Hiç yorum yok: