3 Şubat 2013 Pazar

Biraz Spor takılalım


Merhaba,
Bir hafta oldu düzgün bir post yayınlayamadım. Bir haftadır sıkıntılar vardı. Karnemizi aldık o akşam cenazemiz vardı. Ardından şiddetli grip ardından annemin rahatsızlığı 5 gün bende kaldı. Evine götürdüm bu defa git gel mekik dokudum içim rahat etmedi evde yalnız kalmasına gönlüm el vermedi. Ne kadar babam ve kardeşimde olsa bir kadın eli değmeli. Annemde geçen pazar aniden bir baş dönmesi mide bulantısı acile zor yetiştirdi babam. Vertigo denilen bir rahatsızlık ama temelinde ne var pazartesi doktora gidecek. Durum böyle olunca evimde baktım ayağa kalkamıyor, yemek yiyemiyor perişan oldum o haline. Yazık anacım kıyamam. Şükür şimdi biraz daha iyi evinde bugün en son evini temizledim, yemekleri yaptım ve akşam evimize döndük.
Ben bu süre boyunca pek kendime bakamadım. Yemekte yiyemiyorum hastaydım da giyinmeye tadım yoktu spor takıldım. Bu takımlarımı 3 yıl önce almıştım. Çakma ama adamlar aynısını yapmış çokta uygundu fiyatları. 3 takımı 60 tl ye almıştım. Şimdi onlarda bol geliyor. O zamandan bile daha zayıfladım. Tartılmadım ama 42 beden bol geliyor. okul açılacağı hafta tartılacağım. Bakalım kaç kilo oldum.
Bugün çok planlı giymedim ama uyum takıntısı komple kırmızıya büründürdü beni. Spor ayakkabım bile beyaz zemine lacivert ve kırmızı şeritli. Kırmızı ve beyazı çok severim. Sadece beyaz giymeyede bayılırım.


Dünde lacivert - mint yeşili eşofmanlarımı giymiştim.
Bir gün öncesinde de gri eşofmanlarımlaydım. Zaten üzerime birşey olmazken spor giyim kurtarıyor.
Tabi bu böyle sürmez hazır zayıflamışken cici cici giyinmeli. Bakalım.


Hiç yorum yok: